Скригун, Наталія ПетрівнаКоношенко, Лілія Вікторівна2014-06-232014-06-232014Скригун, Н. П. Фактори, від яких залежить успіх роздрібної торговельної мережі / Н. П. Скригун, Л. В. Коношенко // Оралды гылым жаршысы. – Уральск : «Уралнаучкнига», 2014. – №1(80). – С. 5-10https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15428Розглянуто типи споживачів та фактори, що стимулюють їх до здійснення покупки. З’ясовані мотиви покупок різних типів споживачів. Доведена важливість процесу навчання персоналу та використання сучасних рекламних засобів, здатних привернути увагу потенційних покупців до торгової точки. The types of consumers and factors that stimulate them for buying are described. The reasons of different types consumers’ purchasing are found out. The importance of personnel studying process and use of modern advertising techniques that can pay attention to the potential consumers to the trade point are proved.маркетингтеорія поколіньвнутрішній маркетингmarketingtheory generationsinner marketingкафедра маркетингуФактори, від яких залежить успіх роздрібної торговельної мережіArticle