Герасимова, Ольга Іванівна2017-06-152017-06-152016Герасимова, О. І. Експлікація сутнісних характеристик самоосвітньої компетентності студентів філологів / О. І. Герасимова // Компетентнісно орієнтована парадигма підготовки майбутнього філолога : монографія / за ред. проф. В. Д. Шинкарука, проф. О. В. Малихіна. – Київ : Видавництво ТОВ «ГЛІФ МЕДІА», 2016. – С. 247–293.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25574У даній роботі аналізується проблема рефлексії як процесу самопізнання особистістю внутрішніх актів та станів. Визнаються прийоми, способи та механізми здійснення рефлексивної діяльності, які містяться в індивідуальній, груповій, колективній та контамінованій стратегіях. Розглядаються способи поєднання елементів індивідуальної, групової, колективної стратегії формування рефлексивних умінь. Наголошується на важливості надання студентам можливості ознайомитись із шляхами організації діяльності, завдяки яким вони отримають можливість спрямувати розвиток власних рефлексивних умінь і в такий спосіб заохотити до вироблення власних підходів до процесу навчання.рефлексіярефлексивні уміннястратегіїрефлексивна діяльністьсамопізнаннярефлексиярефлексивные умениястратегиирефлексивная деятельностьсамопознаниепроцес навчанняreflectionreflective skillsstrategiesreflective activityself-knowledgelearning processesкафедра іноземних мов професійного спрямуванняЕксплікація сутнісних характеристик самоосвітньої компетентності студентів філологівArticle