Восколович, Людмила ВолодимирівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2016-11-022016-11-022016Восколович, Л. В. Вплив бренда на формування споживчого попиту / Л. В. Восколович, Т. Г. Бєлова // Kluczowe aspekty naukowej dzialalnosci : Materialy XI1 Miedzynarodowej Naukowi-praktycznej konferencji. - 2016. - V. 1. - Ekonomiczne nauki : Przemysl, Nauka і studia. – С. 59-61.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24486Розглядаються властивості та переваги бренда. Наводяться найвідоміші українські бренди. Доводиться вплив бренда на покупців. The properties and advantages of the brand. Are well-known Ukrainian brands. We prove the influence of the brand to consumers.uk-UKкафедра маркетингубрендвластивості брендапереваги брендавплив бренда на споживачаbrandbrand propertiesbrand preferencesbrand impact on consumersВплив бренда на формування споживчого попитуOther