Король, КрістінаЛитвинець, Лариса Федорівна2014-11-272014-11-272014Король, К. Управління якістю послуг підприємств готельного господарства / К. Король, Л. Литвинець // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 513-514.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18755Готельне господарство динамічно розвивається та інвестується як важлива галузь індустрії гостинності та національного господарства, яка здатна приносити високий прибуток та активно сприяти економічному розвиткові суспільства. У час посилення конкурентної боротьби на ринку туристичних послуг з проблемою якості послуг зіткнулись усі вітчизняні виробники готельних послуг. Hospitality dynamic and invested as an important sector of the hospitality industry and the national economy that is able to generate high profits and actively promote the economic development of society. At the time of increased competition in the travel market with quality service problem faced all domestic producers of hotel services.uk-UKготельне господарствоgotelne gospodarstwaвисокий прибутокhigh incomeтуристичні послугиtravel servicesкафедра готельно-ресторанної справиУправління якістю послуг підприємств готельного господарстваOther