Страшинська, Лариса Володимирівна2023-06-212023-06-212022Страшинська, Л. В. Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні / Л. В. Страшинська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2022 р. – Харків : ХДБУ,2022. – С. 194–196https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40875Досліджено ступінь сприйняття споживачами індивідуальності брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж за допомогою шкали індивідуальності бренду Д. Аакера. На основі матриці коефіцієнтів парної кореляції між профілями індивідуальності брендів сформульовано рекомендації щодо уточнення ідентичності брендів торговельних мереж та коригування їх іміджу у свідомості споживачів. The degree of consumer perception of the individuality of the brands of the leading food retail chains was studied using the brand individuality scale of D. Aaker. Based on the matrix of pairwise correlation coefficients between the individuality profiles of brands, recommendations are formulated for clarifying the identity of brands of retail chains and adjusting their image in the minds of consumers.otherкафедра маркетингуідентичність брендуімідж та цінність брендусприйняття споживачівшкала індивідуальності брендуроздрібні торговельні мережіbrand identitybrand image and valueconsumer perceptionbrand personality scaleretail trade networksІдентичність брендів корпоративних торговельних мереж в УкраїніThesis