Ганущак-Єфіменко, Людмила Михайлівна2012-09-232012-09-232011Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 104-111.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2885В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.uk-UKкафедра міжнародної економікиуправління торговими маркамистратегіїкластериконкурентна боротьбамаркетингmarketingmanagement of trademarksstrategiesclusterscompetitionСтратегія управління торгівельними марками підприємствArticle