Бичкова, Анна АндріївнаТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2019-06-042019-06-042019Бичкова, А. А. Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесі / А. А. Бичкова, С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 85 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11 - 12 квітня 2019 р. - К. : НУХТ, 2019. - С. 161.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29456Розглядаються переваги застосування власних торгових марок як маркетингового інструменту ритейл-бізнесу. The advantages of using own trademarks as a marketing tool of retail business are considered.uk-UKвласні торгові маркиритейл-маркетингмаркетингові інструменти в ритейліprivate labelretail marketingmarketing tools in retailкафедра маркетингуВласні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесіThesis