Стеценко, Вікторія АнатоліївнаСкригун, Наталія Петрівна2012-12-182012-12-182011Стеценко, В. А. Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності / В. А. Стеценко, Н. П. Скригун // Промисловість. Наука та дослідження. - 2011. - Т. 3.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4531В роботі досліджена проблема впливу заходів реклами на прийняття рішення про покупку споживачем на вітчизняному ринку. Визначено рушійною силою здійснення покупки – потребу, що залежність вiд об'єктивних умов життєдiяльностi споживача. This paper studied the problem of the impact of advertising on the decision to buy the consumer in the domestic market. Was determined the driving force for purchase – need, that dependence from the objective conditions of life of the consumer.uk-UKпотребаповедінка споживачарекламна діяльністьneedsconsumer behavioradvertising activitiesкафедра маркетингуПотреба як рушійна сила в рекламній діяльностіArticle