Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2013-08-052013-08-052013Ткачук, С. В. Інформаційне забезпечення як необхідна складова якісних рішень щодо виходу на нові ринки / С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : Програма і матеріали 79 м/н наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15 – 16 квітня 2013 р. – К.: НУХТ, 2013. – С. 628–630.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9314Розглядаються методи збору та аналізу інформації, аналізується необхідність збору конкретної інформації в залежності від етапу маркетингового дослідження: починаючи з етапу прийняття підприємством рішення щодо виходу на новий ринок, закінчуючи етапом реалізації та моніторингу прийнятих рішень. The methods of information gathering and analysis are examined, the necessity of concrete information gathering, depending on the phase of marketing investigation, is analyzed: from the phase of enterprise's decision making about the new market entry to the phase of realization and monitoring of the accepted decision.otherінформаціязовнішня інформаціявнутрішня інформаціяпольові дослідженнякабінетні дослідженняметоди збору інформаціїinformationexternal informationinternal informationfield investigationscabinet investigationmethods of information gatheringкафедра маркетингуІнформаційне забезпечення як необхідна складова якісних рішень щодо виходу на нові ринкиThesis