Норко, Галина СергіївнаТурчина (Побережна), Марія Петрівна2014-11-052014-11-052014Норко, Г. Роль рекламної діяльності в бізнесі / Г. Норко, М. Побережна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 91–93.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18002Реклама є інструментом системи організації масового збуту та однієї з основних рушійних сил, які сприяли підвищенню життєвого рівня, як у нашій країні, так і в усьому світі. Популяризуючи матеріальні, соціальні та культурні можливості вільного підприємництва, споживчого суспільства, реклама стимулює зростання продуктивності праці як серед керівних, так і серед рядових працівників. Advertising is a tool system of mass marketing and one of the main driving forces that have contributed to improving living standards, both in our country and around the world. By promoting the material, social and cultural opportunities of free enterprise, consumer society, advertising stimulates productivity growth among senior and among the rank and file employees.uk-UKрекламапродуктивність праціфінансова підтримкарекламна діяльністьadvertisingproductivityfinancial supportpromotional activitiesкафедра економіки праці та менеджментуРоль рекламної діяльності в бізнесіOther