Ткаченко, Д. М.Скарбовійчук, Олександр Михайлович2012-06-122012-06-122008Ткаченко, Д. М. Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Харчова промисловість. - К.: НУХТ, 2008. - № 6. - С. 148-151.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1328Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.otherемпірична функціяan empirical functionметодикаоцінкапопитінноваційна продукціяринокконкурентоспроможністьмодель ПФЕtechniquemeasurementdemandinnovative productsthe marketcompetitiveМетодика оцінки попиту на інноваційну продукціюArticle