Окопна, Яна Володимирівна2014-03-202014-03-202009Окопна, Я. В. Методика навчання майбутніх фахівців сфери туризму використовувати паралінгвістичні засоби в усному професійному спілкуванні (німецька мова після англійської) / Я. В. Окопна // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : тематич. вип. – 2009.– Дод. 4, Том VI (18). – С. 346–358.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13320В дослідженні представлено науково обґрунтовані підходи до відбору засобів навчання діалогічного мовлення майбутніх працівників сфери обслуговування в процесі вивчення німецької мови після англійської Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. The scientifically proved approaches for the dialogical speech means selection the future specialists in service sphere by studying German after English. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world.uk-UKпаралінгвістичні засобитруднощі навчанняметодична типологіяспівставлення різних культурінтегроване навчанняparalinguistictraining difficultiesmethodological typologycomparison of different culturesintegral trainingкафедра іноземних мов професійного спрямуванняМетодика навчання майбутніх фахівців сфери туризму використовувати паралінгвістичні засоби в усному професійному спілкуванні (німецька мова після англійської)Article