Sheremetynska (Gorobets), OksanaKotendzhi, Marina2023-03-142023-03-142021Sheremetynska, O. Sales policy of the enterprise when bringing new products to foreign markets / O. Sheremetynska, M. Kotendzhi // Інфраструктура ринку : науково-практичний журнал. - 2021. – Вип. 51. – С. 231-236.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39115Проаналізовано методи виходу підприємства на зовнішній ринок, їх переваги та недоліки. Досліджено важливі етапи збутової політики підприємства, а саме, аналіз потенційних зовнішніх ринків збуту та розробка товаруновинки для збуту, а також стратегія виходу на новий ринок. The methods of a company entering the foreign market, their advantages and disadvantages are analyzed. The important stages of the company’s sales policy are studied, namely: the analysis of special foreign markets and the development of a new product for sale, as well as a strategy for entering a new market.enмоделі виходу на зовнішні ринкизбутова політиказбутова діяльністьsales activitiessales policymodels of entering foreign marketsкафедра економіки праці та менеджментуSales policy of the enterprise when bringing new products to foreign marketsArticle