Білик, Жанна ІванівнаШаповалов, Євгеній БорисовичШаповалов, Віктор БорисовичАтамась, Артем Іванович2019-09-202019-09-202018Білик, Ж. І. Роль єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища у STEM-навчанні / Ж. І. Білик, Є. Б. Шаповалов, В. Б. Шаповалов, А. І. Атамась // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції, 20 грудня 2018 р. – C. 37–39.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30131Будь яка система знань, зокрема, навчальна має ознаки класифікації та ієрархічного представлення. Таким чином, операціональність використання і суттєво підвищується на основі їх перетворення у таксономічний лінії і. Для таксономізації навчальних матеріалів запропонованонін ирін тонувати існуючі графгенератори та графвізуалізатори ІТ-платформи ТОДОС|2|. Окремим аспектом ІТ-платформи ТОДОС є можливість інн орік гання єдиного мережецентричного навчального середовища.Any system of knowledge, in particular educational, has features of classification and hierarchical representation. Thus, the operational efficiency of use and significantly increases on the basis of their transformation into a taxonomic line and. To taxonomize the training materials, it is suggested to tint the existing TODOS | 2 | A separate aspect of the TODOS IT platform is the ability to identify a single network-centric learning environment.uk-UKкафедра харчової хіміїСТЕМSTEMТОДОСTODOSРоль єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища у STEM-навчанніThesis