Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-262013-09-262012Соломянюк, Н. М. Еволюція марктеингу як науки / Н. М. Соломянюк // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, м. Київ, 25-26 жовтня 2012 р. - К.: НУХТ, 2012 – С. 100-101.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9940Сучасний розвиток маркетингу як науки відбувається в умовах соціально-економічних змін, що характеризуються динамізмом, високим ступенем невизначеності навколишнього середовища, суттєвими технологічними перетвореннями, які в значній мірі впливають і на маркетинг. Вказані процеси обумовлюють характер та закономірність розвитку маркетингу в усіх галузях народного господарства та економічних структурах країни.otherмаркетингmarketingконцепція маркетингуконцепция маркетингаconcept of marketingкафедра маркетингуЕволюція марктеингу як наукиThesis