Кравець, С. В.2021-03-262021-03-262015Кравець, С. В. Концепція маркетингу в системі управління підприємством / С. В. Кравець // Наукові праці НУХТ. – 2015. – Т. 21, № 6. – С. 126–131.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33128У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення поняття «маркетинг» західними та українськими вченими. Розкрито суть маркетингу як з точки зору управлінського й функціонального процесу, так і з точки зору набору агресивних і дослідницьких інструментів. Уточнено зміст поняття «предмет маркетингу». З ’ясовано роль, яку відіграє маркетинг у ринковому середовищі діяльності підприємства, а також принципову відмінність між управлінням маркетингу на підприємстві та управлінням підприємства на основі маркетингу. Наголошено на необхідності підвищення ролі маркетингу як головного інструменту управління організацією в умовах ринкової невизначеності. Проаналізовано погляди вітчизняних учених на сутність поняття «концепція маркетингу». Концепцію маркетингу визначено як філософію управління, науково обґрунтований задум організації діяльності підприємства взагалі і/або маркетингової діяльності, зокрема як методологію рин кової діяльності підприємства.otherмаркетингконцепція управлінняmarketingфункція управлінняmanagement functionmanagement conceptпредмет маркетингуринокпідприємствоsubject of marketingmarketenterpriseКонцепція маркетингу в системі управління підприємствомArticle