Сергієнко, Кароліна АндріївнаАнтонова, Ольга Вадимівна2024-09-262024-09-262024Сергієнко, К. А. Специфіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо») / К. А. Сергієнко, О. В. Антонова // Science and society: modern trends in a changing world : proceedings of the 5th International scientific and practical conference, 15-17 April 2024. –Vienna, Austria : MDPC Publishing, 2024. – Pp.308-313https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/44891Стаття присвячена розгляду особливостей розробки комунікаційної стратегії бренду сиру з урахуванням тенденцій у рекламі та запитів у суспільстві, яка б дозволила виробнику підкреслити свої переваги над конкурентами, встановити нові точки дотику з аудиторією, і зміцнити свою лояльність до бренду. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії торгової марки сиру «Комо», виділено її основні завдання. Приділено увагу аналізу основних змістових акцентів комунікативної стратегії бренду сиру в умовах повномасштабної російської агресії.The article is devoted to considering the peculiarities of developing a communication strategy for a cheese brand, taking into account trends in advertising and requests in society, which would enable the manufacturer to emphasize its advantages over competitors, establish new points of contact with the audience, and strengthen its loyalty to the brand. The communicative strategy of the advertising campaign for the "Komo" cheese brand is outlined, its main tasks are highlighted. Attention is paid to the analysis of the main semantic accents of the communicative strategy of the cheese brand in the conditions of full-scale Russian aggression.enкафедра маркетингурекламна кампаніякомунікативна стратегіярекламний трендadvertising campaignadvertising trendСпецифіка формування й урахування актуальних трендів при розробленні комунікативної стратегії для бренду сиру (на прикладі українського бренду «Комо»)Thesishttps://orcid.org/0000-0003-3213-8699