Харчишина, Олена Володимирівна2012-09-262012-09-262011Харчишина, О. В. Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості / О. В. Харчишина // Економіка харчової промисловості. - 2011. - № 3. – С. 48-52.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/3029Розглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.The paper describes results of using the method of multiplicity factor analysis in order to diagnosing the organizational culture of food industry enterprises. Initial components were estimated on the results of top-managers polling of food industry enterprises. Five principal components of organizational culture forming were determined.otherбагатомірний факторний аналізорганізаційна культурахарчова промисловістьmultiplicity factor analysisorganizational culturefood industryВикористання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловостіArticle