Мельник, ЛідіяЛитвинюк, Ольга Петрівна2014-11-032014-11-032014Мельник, Л. Необхідність рекламної політики на підприємстві / Лідія Мельник, Ольга Литвинюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 79-81.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17901Реклама виникла з природної потреби одних людей повідомити іншим ті чи інші відомості про вироблені, або ті що робляться, товари та послуги. Звідси можна зробити припущення, що реклама виникла дуже давно. Дати чітке визначення рекламної політики неможливо. Це досить багатогранне поняття. Швидше за все це визначення дії по створенню і розміщенню реклами і рекламних заходів, з метою створення іміджу і залучення клієнтів для збуту продукції. Рекламна політика тісно зв'язана з торговою і діловою політикою фірм. Поняття рекламної політики також тісно зв'язано з поняттям рекламної стратегії і тактики. Advertising is one of the natural need people to report certain other information produced or those that are made, goods and services. It can be assumed that the advertisement originated long ago. Give a clear definition of advertising policy impossible. This is a rather multifaceted concept. Most likely, this definition of action for the design and placement of advertising and promotional activities in order to create the image and attract customers for the products. Advertising policies are closely linked with trade and business policy of the company. The concept of advertising policy is also closely linked with the concept of advertising strategies and tactics.uk-UKрекламна політикатоварипослугиіміджрекламная политикаadvertising policyproductsserviceimageкафедра економіки праці та менеджментуНеобхідність рекламної політики на підприємствіOther