Лук’янець, Галина Геннадіївна2023-03-212023-03-212021Лук’янець, Г. Г. Реалізація індивідуалізму та колективізму у розвитку міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов / Г. Г. Лук’янець // Сучасні напрями розвитку педагогіки та педагогічної психології: актуальні питання філології та мовознавства : матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції, 11 червня 2021 р. – Івано-Франківськ : Міжнародний центр наукових досліджень, 2021. – C. 76-82.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39234Формування іншомовної комунікативної міжкультурної компетенції у сучасному освітньому середовищі ґрунтується на домінуючих світоглядних характеристиках культури – індивідуалізмі та колективізмі. Індивідуалістський вимір організації навчального процесу реалізується у заохоченні студентів до саморепрезентації через створення психологічно комфортних умов навчання, варіювання тематичного наповнення програм та організаційну варіативність занять. Колективізм під час вивчення іноземної мови проявляється у формуванні єдностей цінностей, позитивної взаємозалежності та особистої відповідальності. The formation of foreign language communicative intercultural competence in the modern educational environment is based on the dominant worldview characteristics of culture - individualism and collectivism. The individualistic dimension of the organization of the educational process is realized in encouraging students to self-representation through the creation of psychologically comfortable learning conditions, variation in the thematic content of programs and organizational variability of classes. Collectivism during the study of a foreign language is manifested in the formation of unity of values, positive interdependence and personal responsibility.otherіншомовна комунікативна міжкультурна компетенціянавчальний процесіндивідуалізмколективізмforeign language communicative intercultural competenceeducational processindividualismcollectivismкафедра іноземних мов професійного спрямуванняРеалізація індивідуалізму та колективізму у розвитку міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мовArticle