Іванов, Сергій ВіталійовичКітов, Микола Григорович2013-07-032013-07-032013Іванов, С. В. Філософія і фундаменталізація університетської освіти / С. В. Іванов, М. Г. Кітов // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 20-26.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8768Проаналізовано взаємозв’язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Автори обґрунтовують думку, що фундаменталізація університетської освіти має три рівні. Перший – поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності. Другий – математизація освіти. Третій – філософсько-методологічний, який пов’язаний з критичним переосмисленням наукою своєї історично застарілої методологічної парадигми. The correlation between philosophy and fundamentalization of the higher education is analyzed. The authors prove that fundamentalization of University education has three levels. First – the profound study of basic subjects for each specialty. Second – mathematization of education. Third - philosophical and methodological level, which is associated with a critical reconsideration by the science its historically outdated methodological paradigm.otherфілософіяфундаментальні наукикриза в науцінаукова парадигмафундаменталізація наукиphilosophyfundamental sciencescrisis in sciencescientific paradigmfundamentalization of scienceкафедра гуманітарних дисциплінкафедра експертизи харчових продуктівФілософія і фундаменталізація університетської освітиArticle