Скригун, Наталія ПетрівнаСемененко, Катерина ЮріївнаСергеєва, Ганна Дмитрівна2018-03-172018-03-172017Семененко, К. Ю. Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарі в мережі Інтернет друк / К. Ю. Семененко, Г. Д.Сергеєва, Н. П. Скригун // Information economy: knowledge, competition and increase : collective monograph. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 60-71https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26788В роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.uk-UKкафедра маркетингумержандайзингонлайн мерчандайзингвикладкаінтернет магазинвіртуальній простірасортимент товарівPOS-матеріалиінструментарій мерчандайзингулендингюзабіліті сайтунавігаціяоптимізація віртуального оформленняmarketing departmentmersandardingonline merchandisinglayoutonline storevirtual spaceassortment of goodsPOS materialsmerchandising toolsleasingusability of the sitenavigationoptimization of virtual designОнлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі ІнтернетBook chapter