Земко, Ганна Василівна2021-12-032021-12-032021Земко, Г. В. Маркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловості / Г. В. Земко // Інтелектуальна власність як складова системи забезпечення національної безпеки : ел. збірн. матер. ІІІ Міжн. наук.-практ. конф. «Інтерн.-міст КИЇВ – ДНІПРО», Управл. проект. ефектив. використ. результ. наук. досл. та об’єкт. інтел. власн., 18 березня 2021 р. – Київ : Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності НАПрН України, 2021. – С. 80–83.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36745У тезах «Маркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловості» авторка акцентує увагу на реаліях діяльності підприємств харчової промисловості України – постійній зміни чинників зовнішнього середовища, які впливають на діяльність підприємства. Від цього напряму залежить стан економічної безпеки підприємства. Такі впливи змушують проводити постійний моніторинг зовнішнього середовища діяльності підприємств харчової промисловості. Ефективна маркетингова складова діяльності підприємства харчової промисловості є одним з чинників, що дає змогу підтримувати належний рівень економічної безпеки підприємства.otherзовнішнє середовищепідприємство харчової промисловостіринок харчової промисловостіекономічна безпека підприємствамаркетингова складовамаркетингова стратегіяМаркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловостіThesis