Бабушка, Лариса Дмитрівна2013-02-252013-02-252011Бабушка, Л. Д. Сократ: неписьменний чи той, хто не писав (про некоректну «семантику» науковців) / Л. Д. Бабушка // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ ст. : програма і матеріали 77-ї наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11 – 12 квітня 2011. – К.: НУХТ, 2011р. – Ч. 3. – С. 41.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/6550Автор у розвідці на основі аналізу наукових статей, публікацій, навчальних видань, підручників виявляє некоректну семантику «тотожності» понять, які, в свою чергу, ведуть до підміни смислів через поверхове розуміння того факту, що Сократ був людиною неписьменною. Автор показує розбіжність понять «неписьменний», і «той, що не пише». Іншими словами, мова йде про принципово інший спосіб викладення, відмінний від письмового, себто усний. Author in this research which is based on the analysis of scientific articles, publications, educational books, textbooks detects incorrect semantics "identity" of concepts, which, in turn, lead to the substitution of meanings through a superficial understanding of the fact that Socrates was a man illiterate. The author shows the difference concepts of "illiterate" and "the one who does not write." In other words, it is a fundamentally different way of presenting different from writing, that interpretation.otherсемантикасмислдіалогsemanticsmeaningdialogueкафедра гуманітарних дисциплінСократ: неписьменний чи той, хто не писав (про некоректну «семантику» науковців)Thesis