Поверіна, Юлія ОлександрівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-12-172013-12-172013Поверіна, Ю. О. Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку / Ю. О. Поверіна, О. Ф. Крайнюченко // Zprávy vědecké ideje – 2013 : materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference . – Praha : Education and Science, 2013 – Díl 3. - С. 21-23.978-966-8736-05-6https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12230Розглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку. Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.uk-UKаромамаркетингзапахпросування товарівканали комунікаційaromamarketingsmelladvancement of commoditiesductings of communicationsкафедра маркетингуАромамаркетинг: особливості та перспективи розвиткуThesis