Труш, Юлія ЛеонідівнаШевченко, Олександра Нестерівна2021-12-032021-12-032021Труш, Ю. Л. Креативне й інноваційне підприємництво і стартапи в сфері харчових виробництв, як прикладний інструментарій креативної економіки / Ю. Л. Труш, О. Н. Шевченко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2021. – Вип. 9 (244). – С. 46–51.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36722В статті досліджено прикладний та теоретичний аспект креативного та інноваційного підприємництва в сфері виробництва продуктів харчування і стартапів в креативній економіці. Встановлено, що підприємництво є різновидом господарської творчості, тому досліджено поняття креативного підприємництва, як відносно нового поняття в економіці. Розглянуто специфічні особливості підприємницької творчості, до яких належать специфічне походження, багатогранна основа, усвідомлена творча спрямованість, своєрідний механізм реалізації, перетворююча роль, наявність вторинного ефекту. Встановлено, що підприємництво в сфері креативних індустрій відноситься до бізнесу, який працює в рамках культурних і творчих індустрій та виокремлено наступні види креативного підприємництва: культурне, соціальне, змішані моделі підприємництва в сфері креативної економіки. Розкриваючи питання креативного підприємництва розглянуто поняття інноваційне підприємництво, яке сьогодні перебуває в авангарді модернізації економіки. З позиції Закону України «Про інноваційну діяльність» досліджено поняття інновації, інноваційне підприємництво, інноваційне підприємство. Досліджені приклади форм організації інноваційного підприємництва серед яких: інноваційний центр, технопарк, технополіс, інноваційний бізнес-інкубатор тощо.творчістьпідприємствостартапкреативна економікакреативне підприємництвоінноваційне підприємництвоінноваціяcreativityenterprisestartupcreative economycreative entrepreneurshipinnovative entrepreneurshipinnovationкафедра економіки і праваКреативне й інноваційне підприємництво і стартапи в сфері харчових виробництв, як прикладний інструментарій креативної економікиArticle