Герасимова, Ольга Іванівна2015-12-082015-12-082015Герасимова, О. І. Рефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов із метою подальшого професійного застосування / О. І. Герасимова // Вісник психології і педагогіки. – 2015. – Вип. 18. – Режим доступу : https://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_18.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21896У статті описується структура рефлексивних умінь, розглядається зміст та представляється змодельована структура рефлексивних умінь студента педагогічного університету, яка являє собою взаємопроникнення та взаємодоповнення чотирьох площин: когнітивної, мотиваційної, перцептивної та діяльнісної.В статье описывается структура рефлексивных умений, рассматривается содержание и представляется смоделированая структура рефлексивных умений студента педагогического университета, которая представляет собой взаимопроникновение и взаимодополнение четырех плоскостей: когнитивной, мотивационной, перцептивной и деятельностной .The chapter deals with the structure of reflective skills, the content is considered and represents the structure of model of the Pedagogical University students’ reflective skills, which is the interpenetration and complementarity of four planes: cognitive, motivational, perceptive and activity.рефлексіярефлексивні уміннямоделькафедра іноземних мов професійного спрямуванняreflectionmodelreflective skillsРефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов із метою подальшого професійного застосуванняArticle