Розумей, Світлана Борисівна2015-06-152015-06-152015Розумей, С. Б. Методичні аспекти управління каналами розподілу продукції підприємства / С. Б. Розумей // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 52-54.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21098Організація та ефективне управління збутовою системою підприємства є одним з найскладніших рішень, що постають в процесі управління економічною діяльністю перед сучасними підприємствами-виробниками. Цей процес передбачає формування та оптимальне використання каналів розподілу. Ефективне управління розподільчими каналами значно впливає на обсяг реалізації фірми в цілому, а отже, і на її прибутки. Organization and efficient management of enterprise marketing system is one of the most difficult decisions that arise in the management of economic activities to modern manufacturer. This process involves the formation and optimal use of distribution channels. Effective management of distribution channels a significant impact on sales of the company as a whole, and hence its profits.otherуправлінняпідприємствовиробникиmanagemententerprisemanufacturersкафедра маркетингуМетодичні аспекти управління каналами розподілу продукції підприємства