Kuzmin, OlegChemakina, OktyabrinaKuzmin, Anton2019-11-252019-11-252018Kuzmin O. The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry/ O. Kuzmin, O. Chemakina, A. Kuzmin // Innovative development of the economy: global trends and national features : сollective monograph. – Lithuania : Publishing House "Baltija Publishing", 2018. – P. 619–633.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30369The paper describes the reception service as an integral component of the hotel-restaurant industry.В роботі охарактеризовано службу прийому і розміщення як невід’ємну складову готельно-ресторанного господарстваenquality management systemreception servicehotel-restaurant industryсистема управління якістюслужба прийому та розміщеннязаклади готельно-ресторанного господарствакафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїThe quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industryArticle