Nikitenko, Olga2024-10-292024-10-292022Nikitenko, O. V. Cooperative learning technology as an alternative to traditional methods of teaching foreign languages / O. V. Nikitenko // Інноваційні методи викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах : матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної дистанційної конференції, 16-17 травня 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 39-41https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45200The main purpose of a foreign language teaching is to develop students' communicative competence that gives the ability to use a foreign language asa means of communication in all spheres of life. Respectively, the role of a foreign language in the training of students, in which a foreign language course is of a professionally oriented nature, is significantly increasing. A teacher’s task here is to create practical conditions for each student for mastering the language and choose a suitable training method that allows each of them to manifest their activities and creativity. Currently, higher education is faced with the task of not only modernizing the content of educational courses, but also introducing innovative technologies for the formation of foreign language communicative competence of future specialistsОсновною метою навчання іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності, яка дає можливість використовувати іноземну мову як засіб спілкування в усіх сферах життя. Відповідно, суттєво зростає роль іноземної мови у навчанні студентів, у яких курс іноземної мови має професійно-орієнтований характер. Завдання викладача тут – створити кожному студенту практичні умови для оволодіння мовою та вибрати відповідний метод навчання, що дозволяє кожному з них проявити свою активність і творчість. Нині перед вищою освітою стоїть завдання не лише модернізувати зміст навчальних курсів, а й запровадити інноваційні технології формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів.enкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїcooperative learningstudents' communicative competenceforeign language teachingкооперативне навчаннякомунікативна компетентність студентівнавчання іноземної мовиCooperative learning technology as an alternative to traditional methods of teaching foreign languagesThesishttps://orcid.org/0000-0002-7305-7812