Сімахіна, Галина Олександрівна2024-06-112024-06-112024Сімахіна, Г. О. Професійний розвиток викладача ЗВО: реалії сьогодення і завдання на майбутнє / Г. О. Сімахіна // Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 1 січня – 11 лютого 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – С. 206–210.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43418Особлива відповідальність за підготовку молодих кадрів покладається в нинішній час на викладачів, задіяних у реалізації освітньо-професійних програм «Харчові технології та інженерія», адже харчування належить до найважливіших чинників навколишнього середовища, що безпосередньо протягом усього життя впливає на організм людини. І сьогодні неспростовним є встановлений доказовою медициною факт нерозривного зв’язку між якістю і структурою харчування та станом здоров’я і тривалістю життя населення. На даний час уже не медицина, а харчова промисловість бере на себе відповідальність за здоров’я нації. Більш того, сучасна наука припускає, що фізичні, інтелектуальні та духовні сили людини взаємопов’язані на дуже глибокому рівні, і об’єднує їх саме здорове харчуванняSpecial responsibility for the training of young personnel is currently placed on teachers involved in the implementation of educational and professional programs "Food technologies and engineering", because nutrition is one of the most important factors of the environment, which directly affects the human body throughout life. Even today, evidence-based medicine establishes an inextricable link between the quality and structure of nutrition and the state of health and life expectancy of the population. Currently, it is not medicine, but the food industry that takes responsibility for the health of the nation. Moreover, modern science suggests that the physical, intellectual and spiritual forces of a person are interconnected at a very deep level, and it is healthy nutrition that unites themukвища освітаздобувачіінноваціїпрофесійний розвитокперспективиhigher educationapplicantsinnovationsprofessional developmentprospectsкафедра технології оздоровчих продуктівПрофесійний розвиток викладача ЗВО: реалії сьогодення і завдання на майбутнєAbstracthttps://orcid.org/0000-0002-7836-3114