Данкеєва, Оксана Миколаївна2023-12-132023-12-132017Данкеєва, О. М. Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту/ О. М. Данкеєва // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2017. – Вип. 6–1(12). – С. 73-77https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41753У статті узагальнено основні спрямованості цілей комплексу мерчандайзингу на роз- дрібних торговельних підприємствах. Обґрунтовано необхідність визначення стратегічної спрямова- ності мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту роздрібних торговельних підприємств. Розроблено систему тактичних цілей комплексу мерчандайзингу, визначено основні заходи щодо ви- конання стратегії та наведено ефект від застосування заходів. In article the main orientations of the purposes of merchandising at retail trade enterprise are generalized. Need in defined strategic orientation of merchandising in the system of marketing management of retail trade enterprise is proved. The system of tactical targets of merchandising is developed, the main methods of performance of strategy are defined and the effect of application of receptions is given.otherкафедра маркетингуцілімаркетинговий менеджменткомплекс мерчандайзингуроздрібне торговельне підприємствостратегічна спрямованістьспоживачіpurposesmarketing managementmerchandising complexretail trade enterprisestrategic orientationconsumersСпрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджментуArticle