Шапошник, Тетяна Вікторівна2016-04-052016-04-052014Шапошник, Т. В. Сучасні тенденції брендингу в Україні / Т. В. Шапошник / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 115-116.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22749Інтенсивні процеси глобалізації на міжнародному ринку породжуються появу відомих брендів, що потрапляючи на ринок України одразу завойовують значну частку вітчизняного ринку. Intense globalization on the international market generated the emergence of well-known brands, entering the market of Ukraine immediately gaining a significant share of the domestic market.uk-UKбрендингхарчова промисловістьпопитbrandingdemandfood industryСучасні тенденції брендингу в УкраїніOther