Іванова, Жанна ІгорівнаЛитвинюк, Ольга Петрівна2014-10-162014-10-162014Іванова, Ж. Фактори формування конкурентоспроможності підприємства / Ж. Іванова, О. Литвинюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 73-74.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17385Умовою розвитку ринкової економіки є створення конкурентного середовища та організація взаємодії суб'єктів, які конкурують між собою у сфері виробництва і просування на ринок товарів та послуг. Конкуренція виступає причиною виникнення одних підприємств і галузей, а також зникнення інших. Проте, для отримання конкурентних переваг у галузі, підприємству необхідно дослідити та визначити фактори, що впливають на підвищення його конкурентоспроможності. The development of market economy is a competitive environment and the interaction of competing with each other in the production and market promotion of products and services. Competition serves the cause of some businesses and industries, and the disappearance of others. However, to obtain a competitive advantage in the industry, the company needs to investigate and identify the factors that influence the increase of its competitiveness.uk-UKконкурентоспроможністьринкова економікаіміджекономікаcompetitivenessmarket economyimageeconomyкафедра економіки праці та менеджментуФактори формування конкурентоспроможності підприємстваOther