Бойко, Ганна Анатоліївна2016-11-292016-11-292016Бойко, Г. А. Проблеми формування компетентності професійно орієнтованого читання майбутніх інженерів-технологів / Г. А. Бойко // Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, 8-9 вересня 2016 р. - Одеса, 2016. – С. 244-249.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24596В статті співставляються вимоги до володіння іноземною мовою професійного спрямування, зокрема професійно орієнтованим читанням, майбутніми інженерами-технологами і умовами навчання іноземним мовам в Національному університеті харчових технологій, аналізуються основні цілі формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів: практична, виховна, освітня, розвивальна і професійно орієнтована. The article deals with the requirements for foreign language professional direction, particularly professionally oriented reading for future engineer and conditions of foreign languages teaching at the National University of Food Technologies, examines the main goals of professionally oriented reading competence formation: practical, educational, developing and professionally oriented.uk-UKкафедра іноземних мов професійного спрямуванняпрофесійно орієнтоване читаннямайбутні інженери-технологиprofessional oriented readingfuture technologistsПроблеми формування компетентності професійно орієнтованого читання майбутніх інженерів-технологівOther