Мельничук, Інна Миколаївна2018-06-212018-06-212018Зв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. (2000-2017 рр.) / [упоряд. І. М. Мельничук] ; Нац. ун-т харч. технол., Наук.-техн. б-ка. – Київ, 2018. –102 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27694Бібліографічний покажчик включає в себе: інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, автореферати дисертацій, дисертації, нормативні документи тощо) впродовж 2000-2017 рр. з актуальних питань розвитку реклами та PR технологій у системі сучасних маркетингових комунікацій. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться даною темою.uk-UKмаркетингові комунікаціїрекламаPR технологіїінформаційні війнимаркетингмаркетинговые коммуникацииPR технологииинформационные войныmarketing communicationsadvertisingPR technologyinformation warsmarketingЗв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікаційOther