Волкова, Дар'я СергіївнаВлодарчик, Тетяна Вікторівна2014-11-252014-11-252014Волкова, Д. С. Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі / Д. С. Волкова, Т. В. Влодарчик // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 572.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18643Сьогодні вищою метою ділової активності, яка ґрунтується на маркетинговій концепції, у сфері індустрії гостинності є, передусім, задоволення потреб клієнта, а тільки потім - підвищення прибутків підприємства. Саме таким чином можна створити основу для справжнього процвітання готельного підприємства в умовах жорсткої конкуренції, на ринку готельних послуг. Today, the highest goal of business activity, based on the marketing concept in the hospitality industry is, above all, customer satisfaction, and only then - increasing profits. This would provide a basis for real prosperity hotel company in the highly competitive in the market of hotel services.otherготельно-ресторанний бізнесмаркетингінноваційні технологіїhotel and restaurant businessinnovative technologymarketingкафедра туристичного та готельного бізнесуІнноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесіOther