Данкеєва, Оксана Миколаївна2023-09-212023-09-212021Данкеєва, О. М. Використання аромамаркетингу в торгівлі / О. М. Данкеєва // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : матеріали V міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 березня 2021 р. – Мукачево : Мукачівський державний університет, 2021. – С. 95-97https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41121В тезах доповіді визначено роль аромамаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку. Визначено, що аромати мають значний вплив на свідомість людини та на її вчинки. Запропоновано розглядати аромамаркетинг в торгівлі, як збудження емоцій споживачів відповідним ароматом у торговельному просторі для заохочення здійснення купівлі.otherкафедра маркетингуаромамаркетингспоживацька поведінкааромамаркетинг в закладах торгівліцілі аромамаркетингуемоційний вплив аромамаркетингуaroma marketingconsumer behavioraroma marketing in trade establishmentsgoals of aroma marketingemotional impact of aroma marketingВикористання аромамаркетингу в торгівліThesis