Григорців, Михайло ВолодимировичТруш, Юлія Леонідівна2017-06-152017-06-152017Григорців, М. В. Економічні засади управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузі / М. В. Григорців, Ю. Л. Труш // Тези всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки, 10-12 травня 2017 р. – Житомир : ЖДТУ, 2017. – Т. ІІ. – С. 85.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25579Ринковій економіці характерний стан активної конкуренції на глобальних ринках товарів і послуг. Витримати зростаючої конкуренцію можуть тільки ті підприємства, які пропонують споживачам за лояльну ціну товари і послуги вищої якості. Для економіки України характерна складність процесів розвитку ринкових відносин. В умовах конкурентного середовища ринку, підприємства всіх видів діяльності повинні орієнтуватися на споживача і збільшення виробництва якісних товарів і послуг. Висока якість продукції є одним з головних факторів успіху суб'єктів харчової промисловості та засобом забезпечення їх економічної ефективності.система управлінняпродуктпідприємствоякістькафедра економіки і правасистема управленияпредприятиекачествоsystem managementproductenterprisequalityЕкономічні засади управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузіThesis