Союк, Таїсія ВасилівнаЗакревська, Людмила Миколаївна2019-06-272019-06-272019Союк, Т. Формування конкурентних переваг на підприємстві / Т. Союк, Л. Закревська // Наукові здобутки молоді –вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 ювілейної міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. - Ч. 3. Київ : НУХТ, 2019. - С. 88.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29940В роботі обґрунтовано, що концепція формування конкурентних переваг на підприємстві має включати розробку нових переваг та поглиблювати вже існуючі. Ефективне їх використання забезпечить суб’єкту господарювання стійкі позиції на ринку в довгостроковому періоді. The paper substantiates that the concept of forming competitive advantages in the enterprise should include the development of new benefits and deepen existing ones. Their effective use will provide the entity with stable market positions in the long run.uk-UKкафедра економіки і праваконкурентні перевагиcompetitive advantagesконкурентні позиціїcompetitive positionsконкурентоспроможністьcompetitivenessФормування конкурентних переваг на підприємствіThesis