Капінус, Лариса Василівна2023-10-182023-10-182021Капінус, Л. В. Тенденції розвитку брендів харчової просмисловості на онлайн-ринку / Л. В. Капінус // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 11 березня 2021 р. м. Київ. – Київ : КНТЕУ, 2021. – С. 40-44https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41225Розвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.otherкафедра маркетингуінтернет-брендингбрендтоваронлайн-ринокінтернет-споживачонлайн-покупкаonline brandingbrandproductonline marketonlineconsumeronline purchaseТенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринкуThesis