П'янкова, Оксана Василівна2012-09-192012-09-192008П’янкова, О. В. Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендів / О. В. П’янкова // Наукові праці НУХТ. - 2008. - № 27. - С. 80-83.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2750Розглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелю, запропоновано коригування портфелю торгових марок з подальшим репозиціонуванням складових у відповідності до парасолькового бренду.It is considered separate forming management briefcase brands, is analyzed reasons of the adjustment of the briefcase, explored position and intercoupling the component, is offered adjustment of the briefcase of the trademarks, repositioning forming in accordance with brand.otherкафедра економіки праці та менеджментуторгова маркауправління портфелемпозиціонуваннябрендbrandtrademarksmanagement briefcase brandspositioningПозиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендівArticle