Саух, Петро ЮрійовичЧуприна, Василь ВасильовичЛевицька, Надія МиколаївнаМарареско, Людмила КирилівнаСинявська, Лариса ІванівнаВишняков, Василь Олександрович2019-06-142019-06-142017Реклама в пам’яті культур : кн. ІІ : Рекламні феномени Античності / П. Ю. Саух, В. В. Чуприна, Н. М. Левицька, Л. К. Марареско, Л. І Синявська, В. О. Вишняков. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є.І., 2017. – 474 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29755Греко-римська Античність сформувала багату духовність, піднесла культуру й мистецтво. У її аурі визріла креативна та яскрава реклама як засіб утвердження суспільних цінностей і пріоритетів та їх змістовна презентація. Книга буде у нагоді всім, кого приваблює Давньогрецька культура та цивілізація Стародавнього Риму, їхні феноменальні здобутки, перемоги й поразки. «Історія — це філософія у прикладах», — слушно висловився Фукідід ще двадцять п’ять століть тому. Greco-Roman Antiquity formed a rich spirituality, raised culture and art. In her aura, creative and vivid advertising has matured as a means of promoting public values and priorities and their meaningful presentation. The book will be useful to anyone attracted by the ancient Greek culture and civilization of Ancient Rome, their phenomenal achievements, victories and defeats. "History is a philosophy in the examples," said Thucydides rightfully twenty-five centuries ago.uk-UKдуховністькультурамистецтвосуспільні цінності і пріоритетидавньогрецька культураspiritualitycultureartsocial values and prioritiesancient greek cultureкафедра гуманітарних дисциплінРеклама в пам’яті культурBook