Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна2017-09-122017-09-122017Рибачук-Ярова, Т. В. Стратегічне управління товарним портфелем підприємства / Т. В.Рибачук-Ярова // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 березня 2017 р., м. Київ / Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ. – Київ : Державний університет телекомунікацій, Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва, 2017. – С. 192-194https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25863Стратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.uk-UKкафедра економіки праці та менеджментумаркетингстратегічне управліннятоварасортиментstrategic managementproductassortmentmarketingСтратегічне управління товарним портфелем підприємстваThesis