Візерська, Марія Сергіївна2019-07-042019-07-042019Візерська, М. С. Мода на туризм / М. С. Візерська // Інноваційні технології в готельно- ресторанному бізнесі : VІІІ Всеукраїнська науково - практична конференція, присвячена 135- річчю НУХТ, 19-20 березня 2019 р. : тези доповідей. - К. : НУХТ, 2019. - С. 201 - 202.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29973Суспільство завжди підкоряється певним загально прийнятим тенденціям часу, які називають модою. Такі тенденції охоплюють великий обсяг сфер життя людини. Це стосується суспільної поведінки, вподобань щодо їжі, одягу, косметики. Як і в одязі і в способі життя, в туризмі існує мода на певні місця, міста, певні види туризму та, навіть, рівень комфортності подорожей.___ The society always complies with certain trends, this named fashion. Such trends cover a large amount of spheres of human life. It concerns social behavior, food preferences,clothes, cosmetics, ets. As in clothing and in a way of life, in tourism there is a fashion for certain places, cities,certain types of tourism and, even, the level of comfort of travel.uk-UKтуризмтуристтуристичний потіктуристична модатенденції в туризмінапрями туризмуісторія туризмутуризм історіятуристическая модаtourismtouristtourism flowtourism fashionhistory of tourismtourism historytrends in tourismtourism trendsкафедра туристичного та готельного бізнесуМода на туризмThesis