Височанська, Юлія ІгорівнаСоловйова, Юлія Євгеніївна2020-06-252020-06-252019Височанська, Ю. Концепція закладу «WELCOME CAFE» / Ю. Височанська, Ю. Є. Соловйова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 168.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31714У тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.кафедра маркетингурекламна діяльністьмаркетингова стратегіяхарчова промисловістьбрендбрендингфірмовий стильлоготипіміджadvertising activitiesmarketing strategyfood industrybrandbrandingcorporate identitylogotypeimageКонцепція закладу «WELCOME CAFE»Thesis