Пєтухова, Ольга МихайлівнаСтрашинська, Лариса ВолодимирівнаГарастовська, Альона Вікторівна2022-06-302022-06-302021Пєтухова, О. М. Маркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємством / О. М. Пєтухова, Л. В. Страшинська, А. В. Гарастовська // Perspective of science and practice : abstracts of XIII International scientific and practical conference, December 13 – 15, 2021. – Amsterdam, Netherlands, 2021. – Pp. 135–139https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37705Обґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії розвитку та окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати маркетингова стратегія. Визначено особливості маркетингової стратегії розвитку та загальної стратегії підприємства. Окреслено етапи формування маркетингової стратегії та запропоновано заходи для вдосконалення процесу впровадження обраних маркетингових стратегій. The necessity of developing a marketing strategy of development is substantiated and the main requirements to be met by the marketing strategy are outlined. The peculiarities of the marketing strategy of development and the general strategy of the enterprise are determined. The stages of formation of marketing strategy are outlined and measures for improvement of process of implementation of the chosen marketing strategies are offered.кафедра маркетингумаркетингова стратегіяуправління підприємствомстратегічні планидовготермінове й оперативне плануваннямаркетингові цілізагальна стратегія підприємстваmarketing strategyenterprise managementstrategic planslong-term and operational planningmarketing goalsgeneral strategy of the enterpriseМаркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємствомThesis