Данкеєва, Оксана Миколаївна2023-12-132023-12-132017Данкеєва, О. М. Діагностика дієвості інструментів мерчандайзингу роздрібних мереж формату “drogerie” / О. М. Данкеєва // Економіка і суспільство. – 2017. – Вип. 10. – С. 244-249.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41754У статті наведено алгоритм побудови діагностики дієвості інструментів мерчандайзингу роздрібних мереж формату “drogerie” за допомогою аналітичного та графічного способів, а також визначено можливості під час його використання роздрібними торговельними мережами. The algorithm of creation of diagnostics of effectiveness of instruments of merchandising of retail networks of the “drogerie” format by means of analytical and graphic ways is given in article, and also opportunities at his use by retail chain stores are defined.otherкафедра маркетингуторгівляроздрібні мережіінструменти мерчандайзингупараметрична експертна оцінкакоефіцієнтдіагностикаretail networksinstruments of merchandisingparametrical expert assessmentcoefficientdiagnosticstradeДіагностика дієвості інструментів мерчандайзингу роздрібних мереж формату “drogerie”Article