Смірнова, Єлизавета Сергіївна2014-03-182014-03-182006Смірнова, Є. С. Емоційний компонент гуманістичної технології навчання іноземним мовам у вищому технічному навчальному закладі / Є. С. Смірнова // Болонський процес: трансформація навчального процесу у технологію навчання: зб. матер. ІІІ Міжнародної наук.-метод. конференції, 26–27жовтня, 2006. – К., 2006. – С. 88–89.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13239Представлені тези висвітлюють проблему гуманістичної технології навчання іноземним мовам у ВНЗ з урахуванням емоційного компоненту, що в кінцевому результаті сприятиме формуванню у майбутніх фахівців загальноєвропейських норм професійного іміджу, зорієнтованого на розвиток їхнього інтернаціоналістичного менталітету.uk-UKгуманістичні цінностіемоційний компоненттехнологія навчанняприродне емоційне спілкуваннягуманистические ценностиэмоциональный компоненттехнология обученияестественное эмоциональное общениеhumanistic valuesemotional componenttraining technologynatural emotional communicationкафедра іноземних мов професійного спрямуванняЕмоційний компонент гуманістичної технології навчання іноземним мовам у вищому технічному навчальному закладіThesis