Скригун, Наталія ПетрівнаРозумей, Світлана БорисівнаСемененко, Катерина Юріївна2013-07-012013-07-012013Скригун, Н. П. Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко // Науковий журнал. – 2013. - № 2. – С. 301-307.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8622Розглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.otherмаркетингплануванняпросуваннямаркетингові комунікаціїпланированиеmarketingplanningpromotionmarketing communicationsкафедра маркетингуПланування комунікаційного міксу як складової маркетингуArticle